torsdag 19 februari 2009

Fredag


Ja nu var det länge sedan jag skrev så det har hänt ganska mycket tar det som jag tycker är viktigast.


I Lördags hade vi Gästrike Mästaren och det gick bra många trevliga folk och fina hundar


I Söndags var jag och parade Annie och det gick bra, hennes pojk vän är Dewmist Silkmarillion och som bor hos en mycket trevlig familj.

Där jag vart kvar i flera timmar och pratade och fickade.


Vi har ju haft det lite tufft nu här hemma när det är sex tikar som har löpt eller vi och vi det är väl Iron som har haft det tufft.

Och jag för det har blivit många vänder i skogen.


I dag är det ju fredag och sen har jag sportlov det ska bli så skönt.

Har ju varit till läkaren och fått reda på att det är fibron som har blivit sämre så det är bara att lära sig att leva med det.

Kram Lotta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar