onsdag 2 september 2009

Det vart en dyr dag

I Dag fyller Carolin 20 år.

När jag gick med hundarna i morse tänkte jag på dagen för 20 års sen, det är nog den underbaraste dag som jag har upplevt att få sitt första barn.

Vi har firat i liten skala i dag och kommer att ha fest den 12,Carolin är ju van med att alltid få fira sin dag lite efter, som att hon är född i samband med Gäkks utställning.

Och för att åter gå till rubriken så har jag varit med Märta och opererat bort livmorden i dag det va inte billigt så nu är man fattig

Kram Lotta


Till min dotter
Du kom som en sol,fick min morgon att vakna och blommorna att blomma
Du sprider sådan värme,ser saker med humor,och lockar mig till skratt
Du är en klokare del utav mig, ser livet så klart när jag vandrar blind
Genom dig har jag funnit mig själv, och vägen till mitt hjärta
Jag är så lycklig att just du valde mig som din mamma
Du är min ledstjärna i livet

Älskar Dig Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar