lördag 6 december 2008

Lördag

I dag började jag med att gå en promenad till Blommas med Tilda & Maja det tar ca 40 min.

När jag kom hem åt jag en frukost och slöa lite innan jag börja med det tråkigaste jag vet att tvätta har hunnit med 4 maskiner i dag. När kl var 12 tog jag och gick skogs rundan med de 5 gulingarna och trott om ni vill men jag lyckades ta lite kort bara att jag kom ihåg kameran är stort.



Sen har vi varit på julmarknad här i Årsunda köpte lite kafé bröd av fotbolls tjejerna och tog lite lotter, vi var sedan in till mor & far och fikade innan det var dags att åka hem och utfodra ligan.

Ska snar till min underbara svägerska som ska bjuda oss på mat sånt gillar jag.

I morgon bär det av till Stockholm på hund 08 det är en tradition som man måste hålla.
Kram och ha en skön kväll/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar