tisdag 30 december 2008

Tisdag

Dan före sista dagen på året.


Idag började jag som vanligt med en lång promis med Tilda och Maja, sen så tog vi och plockade ur hallen för nu ska den rustas. Ulf och jag ska åka och hämta färg i morgon.

Ni får se en bild när det är klart.


Sedan var jag ut i skogen som vanligt med de andra sju.


Hem och byta om kläder och sen var vi bjuden hem till mina supper snälla föräldrar på mat, det va gått och trevligt vi har också med att spela bingo och kort innan vi åkte hem.
Clara och jag bänkade oss vid tv och nu är det dax att gå i säng.
Kram Lotta


Vad har hänt under året.


Ja det här har ju varit ett bra år jag har haft turen att få jobba kvar i Årsunda det såg ju ut som att jag skulle bli utan jobb ett tag i somras men hade tur och fick ett nytt assistent jobb med en helt underbar liten kille.


Med familjen så har det varit som vanligt, barna har sköt sig bra och jag är väldigt stolt över dom. Carro har ju blivit stor och har lyckats få ett vik. Clara har börjat i sandviken och trivs där.


Hundarna då ja vi har ju utökat skaran med en till istället för att minska som jag hade lovat mig själv att göra men Iron är ju helt under bar så jag vill verkligen ha honom kvar, men vi får väl se hur det går nu när all tikarna ska löpa.
Det har väl inte varit så stora framgångar men vi lyckades med att få Märta till att klara viltspårs anlag och några finna placering ar på inoff blev det även lite ck också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar