söndag 22 mars 2009

Söndag

Söndag
Ja nu var det längesedan jag skrev, det har varit vanliga dagar med jobb, hushålls göra, skjutsa barn på träning och skogs promenader.

Föra helgen fyllde Clara 14 år så då var det kalas i två dagar.Och när ungarna blir så gammal då vet man att man måste ju ha blivit lite äldre själv också men så länge jag håller mig i från seglarna så känner jag mig som ca 25.

Den här helgen har vi tillbringa på DM i innebandy jag tycker att tjejerna har gjort ett bra jobb även om dom förlorade de två första matcherna men inte med så mycket 3-0 1-2 och vinst med 2-1.

Carolin och jag har också hunnit med SSRK utställning i Högbo i dag, vi var bara där och tränade Iron och Elsa. Och som Carolin har talat om för de flesta pga att jag glömde att anmäla.
Men vi träffade ju i alla fall alla trevliga människor som vi har runt om oss på utställningar fram för allt Henric vår uppförare.

Nu ser vi fram i mot valpar för nu är jag säker på att Annie är dräktig.
Kram Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar