tisdag 24 mars 2009

Tisdag


I dag har jag varit på jobbet vi åker med 6 åringarna nu till bad huset och simma så dagen har gått fort.


Sen hem och villa jag läger mig ju alltid en timme när jag kommer hem annars funkar det inte. Sen upp och plocka i hopp lite sen ut med hundar i dag vart det Iron,Elsa ,Tilda och Maja som fick gå första vändan och i dag var det ut på sjön, det är så härligt när man kan gå bara rakt ut och hundarna kan sträcka ut för fullt.


Sen tog jag en liten vända i skogen med dom här för att dom skulle få springa och hoppa lite.


Sen in och byta gäng till Stella,Märta,Annie,Wilma och Bodil.


Så nu är dom nöjda och jag satte mig vid datorn ett tag ska ta och damsuga lite sedan.


Sen blir det väl lite tv till kvällen.


Kram Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar