fredag 21 augusti 2009

Fredag



Två charm troll Carolin & Sofie som två åringar

Ja då va det helg, skönt. I dag har vi äntligen fått stamtavlan till baks på Harry så nu har jag skickat den till Hudiksvall, och han har det hur bra som hälst. Dom i från Hofors ringde också i dag och hade bara bra saker att tala om jag blir så stolt över mina små ungar dom värkar så härliga.För i dag har jag hört i från fyra styckena av dom.
var på dam fotboll nu på kvällen hade cafeterian och dom vann så nu ser jag fram i mot b lags match i morgon med borde Carro & Clara med och på söndag är det flick match med Clara.
Så det blir mycke fotboll den här helgen.
Men som tur är har ju jag med en hund varje match i dag var det märtas tur.
Nu ska jag ta och titta på lite tv.
Jag ska kanske tala om för er som läser min blogg att jag har dyslexi så stavningen blir lite si och så, för skulle jag aldrig ha skrivit en blogg.

Kram Lotta

1 kommentar: