söndag 9 augusti 2009

Söndag



Nu har jag lovat mig själv att jag ska skriva oftare kanske lite varje kväll vi får se hur det går.


Allt är i alla fall bra med oss här i Åkra.


Sex tikar löper så dom har fullt upp med att fria till varandra och stakars Iron tycker att det är jobbigt kanske mest för att han får vara ensam som tur är så löper inte Tilda så hon kan leka ett tag varje dag med honom.

Jag drog ju i gång ett Loppis här i Årsunda som alla pengar som vi har fått in ska gå till att rusta IP, nu är det slut med det ska bara plocka i hopp det nu i veckan. Det har gått jätte bra, vi har fått in bra med pengar och det va kul att se va många som va gulliga och skänkte saker till det.
Jag har gjort en fönster dekal får se hur den ser ut när jag får den, om den blir bra kommer den att finnas att köpa för er som vill ha.
Kram Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar