fredag 23 januari 2009

Fredag

Ja så var det fredag jag har ju varit hemma hela veckan och det är nog tur det, jag mår lite bättre nu och det är väl för att jag har kunnat göra allt i min egen takt och gått och villa när jag vill.

Vi har ju haft vår att bonus barn Maria här den här veckan så Clara och hon hade pocker kväll i onsdags och så har dom varit ute och åkt pulka.
Jag tror att dom har haft en bra vecka för det har varit full fart på dom.


Var och ögon lyste Annie, Elsa, Bella & Iron i går alla var UA,
så nu kanske mina sju svåra år är över:)
Det har blivit promenader på sjön mycket den här veckan det är lite lättare tycker jag när jag har ont. Och hundarna värkar tycka att det är tok roligt.


Vi ska äta tacos till kvällen har jag bestämt och se på tv.

I helgen är det ganska lugnt Clara har match på söndag och Ulfs tvilling bröder fyller 40 så det blir kallas.


Ha det så gott /Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar