tisdag 6 januari 2009


Tisdag


Ja nu är det slut på ledigheten jag börjar jobba i morgon kl 8.

Har haft en underbar tid med långa skogs promenader och trevliga stunder med vänner.


I går var vi hos min syster och åt gott och lekte lekar det var Sofie som va lekledare och det gjorde hon bra.


Nu har vi också rustat klart i hallen det vart super bra jag har knäppt lite kort men nu får jag inte in dom på datorn ska be om hjälp snart av carro.


Men hon håller på och badar sina hundar jag ska ta mig i kragen och bada mina jag också men det tar väl några dagar för jag kan högst ta två om dagen.


Det blir ingen utställning till strömsholm för oss jag tycker inte att våra hundar är tillräckligt bra för det, spar till i vår.


Nu väntar jag bara på att Annie ska börja löpa för då ska hon paras, men som att vi kommer att få 5 löptikar nu så ser jag inte fram imot det vet ju inte hur Iron kommer att bettes sig är det någon som vill låna en stor kille ett tag kanske..

Kram /Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar