måndag 19 januari 2009

Måndag

Ja då va det måndag och jag är sjukskriven mår inte bra i min kropp,det har varit skit ett längre tag nu jag är så trött på att det är så här.
När någon frågar hur jag mår svarar jag ju alltid "det går" fast jag mår skit.


Men nu ska jag inte klaga nå mer utan nu ska jag berätta något kul jag har varit och HD & ED röntga Elsa & Bella i dag och Erik sa att allt såg bra ut så nu hoppas jag att det är bra när det kommer i från SKK.

I går spelade ju Clara semi tyvärr fick dom stryk men dom gjorde en supper bra match.

Nu ska jag lägga mig och villa...
Kram Lotta

1 kommentar:

  1. Nu har ja hittat hit.. finns ju en uppsjö av bloggar o läsa så inte skulle det va svårt att få en vecka o gå bara sådär.. ja har fullt sjåå o hinna skriva imin ja..
    men det är klart ja älskar ju när det är fullt ös förstås..
    Kraamar

    SvaraRadera