lördag 4 april 2009

Lördag


Vilken dag fint väder och varmt och jag har hunnit så mycket.

Började i dag med att lägga i tvätt och plocka i hopp gick sedan en promenad med Tilda & Maja satte mig sedan vid datorn och beställde lite kläder och sedan ringde Cissi.
Så då tog Carro, Clara och jag och åkte till dom käkade korv ute och lekte med Alma.

Alma följde med oss hem och till Österfärnebo på fotboll Årsunda herrar spelade men förlorade tyvärr.

Åkte sen hem med Alma och sedan hem och tog hundarna ut på promis, men när vi skulle gå ut så kom granens hund och flög på mina hundar igen.
Jag blir tokig snart är rädd att mina ska bli arg på andra hundar också nu hatar dom bara den här hunden men man vet inte vad som kan hända om det här fortsätter.


Nu på kvällen har vi varit till Annica & Hasse och spela kort så nu kan man gå och lägga sig som en god förlorare.

God natt /Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar