torsdag 23 april 2009

Torsdag

Nu va det några dagarsen jag skrev, jag vill tacka för allt stöd som jag har fått av er.
Nu mår jag mycket bättre och ser fram i mot att åka till Västerås tyvärr kan inte Carolin vara med hon ska på fotbolls läger det känns konstigt att åka utan henne.

Men jag får sällskap av min syster dotter Sofie så det ska bli roligt hon ska ställa sin Cavalier och jag tar med mig Stella hade anmält Elsa också men hon har tappat päls.

Valparna växer så det knakar här kommer lite bilder på dom syn att ni inte kan känna hur gått dom luktar.



Kram Lotta

2 kommentarer:

  1. Åhååååå, vilka godingar! Jag vill ha allihop! :o) Vad skönt att du mår bättre nu! Lycka till i Västerås i helgen! Vi kan väl höras nåt - kanske man kan få komma och lukta lite på en valp...?!

    SvaraRadera
  2. Vilka go´bitar ; )))

    Hoppas du mår bättre ; )

    / Lena

    SvaraRadera