lördag 18 april 2009

Söndag


Ja jag som alltid har sagt till andra att må psykiskt dålig ska man inte skämmas för men när man råkar ut för det själv fy va jag skämdes va konstigt det är.

På fredags kväll började jag att skaka och fick inge luft och kunna inte svälja det va som om jag skulle vara i en stor gyttje pöl och försöka ta mig upp, som tur är så har jag en underbar familj och väner.

Så nu mår jag mycket bättre och jag tror att det berode på att jag hade inte sovit och ätit riktigt på två dagar så nu har jag lovat mamma att sköta mig.


Nog om det de är bara bra med valparna dom växer så det knakar ska lägga ut lite kort i dag.

Kram Lotta

1 kommentar:

  1. Det låter inget vidare att du blev så sjuk - Du måste ta hand om dej ordentligt vännen! Hoppas att det var en engångsföreteelse. Pussa på alla valparna från oss! :o)
    Kram Eva

    SvaraRadera